Skuteczny prospecting.
12 zasad zdobywania nowych Klientów.

24 marca, 18:00 – 21:30
lub
25 marca, 10:00 – 13:30
Sytuacja kryzysowa spowodowała, że bardzo wiele organizacji straciło stałych Klientów. Klienci, którzy jeszcze w grudniu 2019 składali zamówienia, robili rezerwacje, począwszy od wiosny 2020 zaczęli odwoływać realizacje i odstępować od zamówień. Ta sytuacja dotknęła praktycznie wszystkich na rynku.
Wynikiem tego, bardzo wielu handlowców nie umie poradzić sobie z zapełnieniem lejka sprzedażowego klientami o wysokim potencjale.
Czy to jednak oznacza, że nie ma na rynku firm, które potrzebują oferowanych przez Twoją firmę usług i rozwiązań?
Jednocześnie fundamentalna zasada podejmowania działań zakłada, że ludzie robią to co im wychodzi. I dokładnie z tego powodu wielu handlowców nie lubi prospectingu, szczególnie tego do „zimnej bazy”.
Chcesz to zmienić? Chcesz skuteczniej docierać do nowych Klientów, efektywniej inicjować nowe procesy zakupowe i w konsekwencji polubić prospecting? Weź udział w szkoleniu Value Based Prospecting & New Business Development.
Rezultaty – po ukończeniu szkolenia:

Zbudujesz efektywną strategię działań ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych Klientów zarówno w krótko jak i długoterminowej perspektywie.

Szybko i skutecznie dotrzesz do nowych klientów, bez długotrwałych i kosztownych działań promocyjnych.

Skrócisz cykl sprzedaży angażując w proces sprzedaży kluczowych decydentów biznesowych.

Połączysz działania sprzedażowe ze strategią marketingu w firmie.

Pozyskasz nowych Klientów i zapełnisz lej sprzedaży wartościowymi Klientami.

Zwiększysz rentowność sprzedaży poprzez eliminację działań nietworzących wartości.

TO SZKOLENIE BĘDZIE NAJBARDZIEJ PRZYDATNE JEŚLI:
- Chcesz nauczyć się szybciej docierać do Kluczowych Decydentów i umawiać spotkania z nowymi Klientami bez wykonywania setek zimnych telefonów.
- Kryzys spowodował, że utraciłeś dużo wcześniej zaplanowanych zamówień i teraz poszukujesz sposobu, aby skrócić proces decyzyjny i szybciej finalizować sprzedaż.
- Potrzebujesz zwiększyć liczbę pozyskanych nowych Klientów.
- Masz wrażenie, że działasz chaotycznie, zrywami i brakuje Ci uporządkowanego procesu zdobywania nowych Klientów.
- Chcesz zwiększyć liczbę Klientów zdobywanych dzięki rekomendacjom obecnych Klientów.
- Zależy Ci na zwiększeniu efektu synergii pomiędzy działaniami marketingowymi i sprzedażowymi.
- Szukasz inspiracji i pomysłów na nowe działania w sprzedaży.
Szkolenie adresowane jest do menedżerów i samodzielnych specjalistów odpowiadających zarówno za pozyskiwanie nowych jak i rozwój relacji z obecnymi Klientami w sektorze B2B.
W ramach szkolenia poznasz 12 zasad skutecznego prospektingu podzielonych na trzy główne bloki tematyczne:
Blok I
Strategia, czyli przygotowanie i planowanie działań prospectingowych:
1. Sprzedaż to statystyka, czyli liczby nie kłamią. Ile działań prospectingowych potrzebujemy, aby osiągnąć sukces.
2. Ilość, jakość, czas – czyli jak podnieść skuteczność działań.
3. Profil idealnego Klienta – czyli jak zbudować listę najbardziej obiecujących potencjalnych Klientów.
4. Model decyzyjny – jak skutecznie identyfikować właściwych decydentów i odróżniać tych, którzy chcą z nami rozmawiać od tych, którzy mogą podjąć decyzję zakupową?
Blok II
Rodzaje działań i metod prospectingowych:
5. Prospecting kiedyś i dziś – co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 3 latach i jaka będzie przyszłość?
6. Zimne telefony i maile – jak skutecznie inicjować kontakt z nieznajomymi.
7. Sprzedaż przez rekomendacje – jak pozyskiwać nowe kontakty na bazie relacji z obecnymi Klientami.
8. Social Selling – czyli jak wykorzystać nowoczesne media do realnego pozyskiwania Klientów.
Blok III
Działanie, czyli plan wdrożenia:
9. Realizacja zaplanowanych aktywności – czyli co robić, aby, nie „odkładać na jutro”.
10. Zarządzanie porażkami – czyli jak wyciągać lekcje z nieudanych aktywności.
11. Skalowanie sukcesu – jak multiplikować sukces z jednym Klientem na pozostałych Klientów.
12. Narzędzia i nowoczesne technologie – czyli jakie wybrać narzędzia, aby zwiększyć efektywność działań.
Skuteczny Prospecting - 12 zasad zdobywania nowych klientów
24 marca, 18:00
zł99/ netto
- Cena Early Bird
99 zł netto - Udział w szkoleniu live
1 osoba - Dostęp do nagrania z wydarzenia
3 miesiące - Certyfikat elektroniczny
Skuteczny Prospecting - 12 zasad zdobywania nowych klientów
25 marca, 10:00
zł99/ netto
- Cena Early Bird
99 zł netto - Udział w szkoleniu live
1 osoba - Dostęp do nagrania z wydarzenia
3 miesiące - Certyfikat elektroniczny