Skuteczny prospecting.
12 zasad zdobywania nowych Klientów.

24 marca, 18:00 – 21:30

lub

25 marca, 10:00 – 13:30

Rezultaty – po ukończeniu szkolenia:

ptaszek biały
Zbudujesz efektywną strategię działań ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych Klientów zarówno w krótko jak i długoterminowej perspektywie.
ptaszek biały
Szybko i skutecznie dotrzesz do nowych klientów, bez długotrwałych i kosztownych działań promocyjnych.
ptaszek biały
Skrócisz cykl sprzedaży angażując w proces sprzedaży kluczowych decydentów biznesowych.
ptaszek biały
Połączysz działania sprzedażowe ze strategią marketingu w firmie.
ptaszek biały
Pozyskasz nowych Klientów i zapełnisz lej sprzedaży wartościowymi Klientami.
ptaszek biały
Zwiększysz rentowność sprzedaży poprzez eliminację działań nietworzących wartości.

TO SZKOLENIE BĘDZIE NAJBARDZIEJ PRZYDATNE JEŚLI:

  • Chcesz nauczyć się szybciej docierać do Kluczowych Decydentów i umawiać spotkania z nowymi Klientami bez wykonywania setek zimnych telefonów.
  • Kryzys spowodował, że utraciłeś dużo wcześniej zaplanowanych zamówień i teraz poszukujesz sposobu, aby skrócić proces decyzyjny i szybciej finalizować sprzedaż.
  • Potrzebujesz zwiększyć liczbę pozyskanych nowych Klientów.
  • Masz wrażenie, że działasz chaotycznie, zrywami i brakuje Ci uporządkowanego procesu zdobywania nowych Klientów.
  • Chcesz zwiększyć liczbę Klientów zdobywanych dzięki rekomendacjom obecnych Klientów.
  • Zależy Ci na zwiększeniu efektu synergii pomiędzy działaniami marketingowymi i sprzedażowymi.
  • Szukasz inspiracji i pomysłów na nowe działania w sprzedaży.

Szkolenie adresowane jest do menedżerów i samodzielnych specjalistów odpowiadających zarówno za pozyskiwanie nowych jak i rozwój relacji z obecnymi Klientami w sektorze B2B.

Jeśli jesteś na tej liście, to szkolenie jest dla Ciebie

Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy odpowiadają za sprzedaż i budowanie relacji z Kluczowymi Klientami.
Freelancerów oferujących swoje usługi Klientom biznesowym.
Handlowców, New Business Menedżerów, Account Menedżerów, którzy chcą podnieść skuteczność swojej sprzedaży szczególnie w trudnych czasach.
Menedżerów i pracowników działu marketingu B2B, którzy chcą dostarczać sprzedaży skutecznych narzędzi i wsparcia, aby w istotnym stopniu przyłożyć się do realizacji celów biznesowych.

W ramach szkolenia poznasz 12 zasad skutecznego prospektingu podzielonych na trzy główne bloki tematyczne:

Blok I
Strategia, czyli przygotowanie i planowanie działań prospectingowych:
1. Sprzedaż to statystyka, czyli liczby nie kłamią. Ile działań prospectingowych potrzebujemy, aby osiągnąć sukces.
2. Ilość, jakość, czas – czyli jak podnieść skuteczność działań.
3. Profil idealnego Klienta – czyli jak zbudować listę najbardziej obiecujących potencjalnych Klientów.
4. Model decyzyjny – jak skutecznie identyfikować właściwych decydentów i odróżniać tych, którzy chcą z nami rozmawiać od tych, którzy mogą podjąć decyzję zakupową?
Blok II
Rodzaje działań i metod prospectingowych:
5. Prospecting kiedyś i dziś – co zmieniło się w prospectingu w ostatnich 3 latach i jaka będzie przyszłość?
6. Zimne telefony i maile – jak skutecznie inicjować kontakt z nieznajomymi.
7. Sprzedaż przez rekomendacje – jak pozyskiwać nowe kontakty na bazie relacji z obecnymi Klientami.
8. Social Selling – czyli jak wykorzystać nowoczesne media do realnego pozyskiwania Klientów.
Blok III
Działanie, czyli plan wdrożenia:
9. Realizacja zaplanowanych aktywności – czyli co robić, aby, nie „odkładać na jutro”.
10. Zarządzanie porażkami – czyli jak wyciągać lekcje z nieudanych aktywności.
11. Skalowanie sukcesu – jak multiplikować sukces z jednym Klientem na pozostałych Klientów.
12. Narzędzia i nowoczesne technologie – czyli jakie wybrać narzędzia, aby zwiększyć efektywność działań.

Value Based Prospecting & New Business Development to szkolenie adresowane do menedżerów i samodzielnych specjalistów odpowiadających zarówno za pozyskiwanie nowych jak i rozwój relacji z obecnymi Klientami w sektorze B2B.

Szkolenie trwa odpowiednio:

Grupa I – Środa, 24 marca:

18.00 – START
18.00 – 19.00 – Pierwsza część szkolenia,
19.00 – 19.10 – Przerwa,
19.10 – 20.10 – Druga część szkolenia,
20.10 – 20.20 – Przerwa,
20.20 – 21.20 – Trzecia część szkolenia,
21.20 – 21.30 – Podsumowanie i zakończenie,
21.30 – META

Grupa II – Czwartek, 25 marca:

10.00 – START
10.00 – 11.00 – Pierwsza część szkolenia,
11.00 – 11.10 – Przerwa,
11.10 – 12.10 – Druga część szkolenia,
12.10 – 12.20 – Przerwa,
12.20 – 13.20 – Trzecia część szkolenia,
13.20 – 13.30 – Podsumowanie i zakończenie,
13.30 – META

Webinar ma dwie wybrane daty do wyboru – 24 lub 25 marca i będzie wydarzeniem live. Wydarzenie odbędzie się na ZOOM, a link do niego otrzymasz w mailu po opłaceniu zamówienia. Po zakończeniu wydarzenia live otrzymasz dostęp do zapisu szkolenia na okres 3 miesięcy.

Dostęp do zapisu szkolenia otrzymujesz na trzy miesiące.