Stawiaj mądre cele, utrzymuj wysokie zaangażowanie zespołu.
Zbuduj zespół I osiągaj wyniki nawet w trudnych czasach.
Świat wpadł w niezły poślizg. Rozpędzona gospodarka weszła w ostry zakręt na ręcznym. Pisk opon i swąd spalonej gumy przenika rzeczywistość. Niektórym nie uda się wyjść z tego łuku i dla nich ten nieplanowany manewr zakończy się dachowaniem. Ale są firmy, które potraktują ten zakręt jako zwykły drift i już w połowie zakrętu zaczną przyspieszać. Różnica pomiędzy nimi jest tylko i wyłącznie w kompetencjach kierowców. Liderów, którzy muszą mocno chwycić kierownicę i wyprowadzić zespoły na prostą.
W tej sytuacji liderzy stawiają czoła niespotykanym dotąd wyzwaniom. To, co sprawdzało się wczoraj, dzisiaj może nie zdać egzaminu. Rola menedżera jest stresująca jak nigdy dotąd. Jednak pomimo presji może ekscytować i dawać satysfakcję. Jak zadbać więc o to, by przywództwo w trudnych czasach było inspirujące i przede wszystkim skuteczne?
Gdybym miał wskazać najważniejsze zadania Menedżera Sprzedaży w czasach turbulencji to byłyby to:

Określenie strategii działania i wyznaczenie motywujących celów

Zbudowanie silnego i wspierającego zespołu

Utrzymanie wysokiego morale i zaangażowania zespołu – zwłaszcza, gdy zwolnienia części pracowników są nieuniknione

Utrzymanie wysokiej jakości komunikacji w zespole rozproszonym

Zadbanie o rozwój kompetencji – szczególnie, że każdy z pracowników „robi coś pierwszy raz”

Skuteczne docenianie i motywowanie pracowników w czasach małych sukcesów i częstych porażek

TO SZKOLENIE BĘDZIE NAJBARDZIEJ PRZYDATNE JEŚLI:
- Chcesz nauczyć się jak stawiać motywujące cele na rozregulowanym rynku – targety w sprzedaży rzecz święta. Przez lata zatrudnialiśmy ludzi z wysoką potrzebą rywalizacji, dla których realizacja celów była ważnym czynnikiem motywującym. Jak zatem stawiać cele w kryzysie tak, aby nie zabić motywacji w zespole.
- Zależy Ci na zdobyciu umiejętności określania i egzekwowania strategii – ludzie oczekują od menedżera jasnego wskazania kierunku. I nawet jeśli wiadomo, że niektóre założenia będą modyfikowane wraz ze zdobywaniem kolejnych informacji, to podstawowa wojskowa zasada musi być zachowana. A brzmi ona „Brak decyzji jest najgorszą decyzją”. Nie możemy pozwolić sobie na strategię „na przeczekanie”, lub „jakoś to będzie”. Należy działać i wyciągać wnioski z działań.
- Potrzebujesz podnieść swoje umiejętności zarządzania zespołem rozproszonym – utrzymanie wysokiego zaangażowania w zespole, który pracuje zdalnie jest możliwe. Ważne jest, aby zmienić nie tylko narzędzia, ale również nawyki. W końcu najważniejsza zasada wprowadzania zmian technologicznych to „Najpierw nawyk, póżniej technologia”.
- Zależy Ci na podniesieniu efektywności sprzedaży. W czasach kryzysu na pierwsze miejsce wysuwa się zarządzanie produktywnością i minimalizowanie kosztów nietworzących wartości. Jak zatem podnieść skuteczność zespołu. Jak zwiększyć konwersję. Jak sprzedawać więcej przy mniejszych zasobach zarówno na działania sprzedażowe jak i na marketing.
- Planujesz wykorzystać kryzys jako szansę do „urwania się konkurencji” – często powtarzam kolarską zasadę „najlepsi uciekają pod górę”. Gdy zapytasz kolarza, który wygrał odcinek górski o czym myślał, gdy „piekły nogi”, zwykle odpowie „gdy już miałem odpuścić przypominałem sobie, że innym też jest ciężko”. I jeśli wierzysz, że kryzys jest równy dla wszystkich, a mimo tego planujesz go wykorzystać, to to szkolenie jest dla Ciebie.
- Chcesz wdrożyć w życie metodologię Value Based Selling – Ty i Twój zespół przeszliście szkolenie ze sprzedaży opartej na wartości. Wierzysz, że filozofia docierania do kluczowego decydenta ma sens. Chcesz wesprzeć swoich ludzi w budowaniu partnerskich, opartych na realizacji celów biznesowych, relacji z Klientami. To szkolenie zawiera komplet narzędzi wspierających przestawienie organizacji na Value Based Selling.
Szkolenie adresowane jest do ambitnych menedżerów, którzy wierzą, że kryzys wymaga od nich zdecydowanych działań i wzięcia na siebie odpowiedzialności za motywację i morale zespołu.
W ramach szkolenia otrzymujesz 10 godzin angażującego VIDEO podzielonych na 6 części:
Strategia sprzedaży na ciężkie czasy:
-
Jak ustawić plany i cele, aby nie zabić motywacji poszczególnych pracowników jak i całych zespołów
-
Narzędzia i kluczowe elementy skutecznych planów,
-
Strategia firmy a strategia zespołu sprzedaży,
-
Pozyskiwanie zaangażowania do niepopularnych decyzji
Motywujące cele:
-
Jak ustawić plany i cele sprzedaży, aby nie zabić motywacji,
-
Cele rozwojowe, jako krytyczne czynniki efektywności,
-
Monitorowanie – techniki i narzędzia,
Budowanie zwycięskiego zespołu:
-
Skończyły się czasy „Przyjechali kowboje, każdy robi swoje”,
-
Jak ustawić cele zespołowe, aby zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą i udzielania wzajemnego wsparcia,
-
Budowanie zaufania w trudnych czasach – jak unikać „szukania winnych”, czy „ofiar”.
Zarządzanie priorytetami:
-
Jeżeli diabeł nie będzie mógł Cię zrobić złym, to Cię zrobi zajętym” – jak skutecznie mówić NIE nieistotnym tematom lub „celom zastępczym”,
-
Jak utrzymywać koncentrację zespołu, na tym co najważniejsze,
-
Jak unikać pokus angażowania się w toksyczne cele.
Zaangażowanie i Motywacja:
-
Zaufanie w zespole – skąd jest i jak wspierać,
-
Przywództwo oparte na wartościach – jak angażować pracowników w podejmowanie decyzji i planowanie działań,
-
Konflikt w czasach niepewności – jak zarządzać emocjami w zespole
Zarządzanie zespołem rozproszonym:
-
Komunikacja i zarządzanie przepływem informacji,
-
Budowanie relacji w zespole rozproszonym,
-
Narzędzia i techniki pracy – czyli od spotkań on-line po okazywanie uznania i docenianie na odległość,

Planował działania i podejmował decyzje w czasach niepewności,

Komunikował się z zespołem – również przekazując trudne i niepopularne decyzje,

Radził sobie z presją wyniku i osiągał rezultaty w niesprzyjających warunkach,

Skupiał się na priorytetach i wspierał pracowników w zarządzaniu własną efektywnością,

Wdrażał najlepsze praktyki menedżerskie prowadzące do poprawy rezultatów.

Zarządzał motywacją całego zespołu i poszczególnych pracowników,
BIZNESOWY
zł950/ netto
- Dostęp do VOD
1 osoba - Ważność
12 miesięcy - Dostęp do zamkniętej grupy na FB
1 osoba
- Nespresso Coffee Break (dostawa ekspresu)
brak
ZESPOŁOWY
zł1995/ netto
- Dostęp do VOD
3 osoby - Ważność
12 miesięcy - Dostęp do zamkniętej grupy na FB
3 osoby
- Nespresso Coffee Break (dostawa ekspresu)
brak
PREMIUM
zł2250/ netto
- Dostęp do VOD – dla 1 osoby do kursów:
– Value Based Selling cz.I
– Value Based Selling cz. II – Techniki Obrony Ceny i Negocjacje Handlowe
– Value Based Management – Zarządzanie Sprzedażą w czasach turbulencji - Ważność
12 miesięcy - Dostęp do zamkniętej grupy na FB
1 osoba
ENTERPRISE
zł?/ netto
- Dostęp do VOD
X osób - Ważność
12 miesięcy - Dostęp do zamkniętej grupy na FB
X osób - Nespresso Coffee Break (dostawa ekspresu)
brak