Stawiaj mądre cele, utrzymuj wysokie zaangażowanie zespołu.

Zbuduj zespół I osiągaj wyniki nawet w trudnych czasach.

Gdybym miał wskazać najważniejsze zadania Menedżera Sprzedaży w czasach turbulencji to byłyby to:

1
Określenie strategii działania i wyznaczenie motywujących celów
2
Zbudowanie silnego i wspierającego zespołu
3
Utrzymanie wysokiego morale i zaangażowania zespołu – zwłaszcza, gdy zwolnienia części pracowników są nieuniknione
4
Utrzymanie wysokiej jakości komunikacji w zespole rozproszonym
5
Zadbanie o rozwój kompetencji – szczególnie, że każdy z pracowników „robi coś pierwszy raz”
6
Skuteczne docenianie i motywowanie pracowników w czasach małych sukcesów i częstych porażek

TO SZKOLENIE BĘDZIE NAJBARDZIEJ PRZYDATNE JEŚLI:

  • Chcesz nauczyć się jak stawiać motywujące cele na rozregulowanym rynku – targety w sprzedaży rzecz święta. Przez lata zatrudnialiśmy ludzi z wysoką potrzebą rywalizacji, dla których realizacja celów była ważnym czynnikiem motywującym. Jak zatem stawiać cele w kryzysie tak, aby nie zabić motywacji w zespole.
  • Zależy Ci na zdobyciu umiejętności określania i egzekwowania strategii – ludzie oczekują od menedżera jasnego wskazania kierunku. I nawet jeśli wiadomo, że niektóre założenia będą modyfikowane wraz ze zdobywaniem kolejnych informacji, to podstawowa wojskowa zasada musi być zachowana. A brzmi ona „Brak decyzji jest najgorszą decyzją”. Nie możemy pozwolić sobie na strategię „na przeczekanie”, lub „jakoś to będzie”. Należy działać i wyciągać wnioski z działań.
  • Potrzebujesz podnieść swoje umiejętności zarządzania zespołem rozproszonym – utrzymanie wysokiego zaangażowania w zespole, który pracuje zdalnie jest możliwe. Ważne jest, aby zmienić nie tylko narzędzia, ale również nawyki. W końcu najważniejsza zasada wprowadzania zmian technologicznych to „Najpierw nawyk, póżniej technologia”.
  • Zależy Ci na podniesieniu efektywności sprzedaży. W czasach kryzysu na pierwsze miejsce wysuwa się zarządzanie produktywnością i minimalizowanie kosztów nietworzących wartości. Jak zatem podnieść skuteczność zespołu. Jak zwiększyć konwersję. Jak sprzedawać więcej przy mniejszych zasobach zarówno na działania sprzedażowe jak i na marketing.
  • Planujesz wykorzystać kryzys jako szansę do „urwania się konkurencji” – często powtarzam kolarską zasadę „najlepsi uciekają pod górę”. Gdy zapytasz kolarza, który wygrał odcinek górski o czym myślał, gdy „piekły nogi”, zwykle odpowie „gdy już miałem odpuścić przypominałem sobie, że innym też jest ciężko”. I jeśli wierzysz, że kryzys jest równy dla wszystkich, a mimo tego planujesz go wykorzystać, to to szkolenie jest dla Ciebie.
  • Chcesz wdrożyć w życie metodologię Value Based Selling – Ty i Twój zespół przeszliście szkolenie ze sprzedaży opartej na wartości. Wierzysz, że filozofia docierania do kluczowego decydenta ma sens. Chcesz wesprzeć swoich ludzi w budowaniu partnerskich, opartych na realizacji celów biznesowych, relacji z Klientami. To szkolenie zawiera komplet narzędzi wspierających przestawienie organizacji na Value Based Selling.

Szkolenie adresowane jest do ambitnych menedżerów, którzy wierzą, że kryzys wymaga od nich zdecydowanych działań i wzięcia na siebie odpowiedzialności za motywację i morale zespołu.

Jeśli jesteś na tej liście, to szkolenie jest dla Ciebie

Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy odpowiadają za strategię i rezultaty i chcą skutecznie zarządzić sytuacją kryzysową
Menedżerów sprzedaży, którzy potrzebują narzędzi zwiększenia skuteczności zespołu w trudnych czasach,
Menedżerów marketingu, którzy chcą skuteczniej wspierać cele sprzedażowe rozumiejąc wyzwania sprzedaży w czasach turbulencji,
Menedżerów HR, którzy współpracując z zespołami sprzedaży chcą dostarczać narzędzi i systemów realnie podnoszących motywację i zaangażowanie w sytuacji kryzysowej,

W ramach szkolenia otrzymujesz 10 godzin angażującego VIDEO podzielonych na 6 części:

Strategia sprzedaży na ciężkie czasy:
  • Jak ustawić plany i cele, aby nie zabić motywacji poszczególnych pracowników jak i całych zespołów
  • Narzędzia i kluczowe elementy skutecznych planów,
  • Strategia firmy a strategia zespołu sprzedaży,
  • Pozyskiwanie zaangażowania do niepopularnych decyzji
Motywujące cele:
  • Jak ustawić plany i cele sprzedaży, aby nie zabić motywacji,
  • Cele rozwojowe, jako krytyczne czynniki efektywności,
  • Monitorowanie – techniki i narzędzia,
Budowanie zwycięskiego zespołu:
  • Skończyły się czasy „Przyjechali kowboje, każdy robi swoje”,
  • Jak ustawić cele zespołowe, aby zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą i udzielania wzajemnego wsparcia,
  • Budowanie zaufania w trudnych czasach – jak unikać „szukania winnych”, czy „ofiar”.
Zarządzanie priorytetami:
  • Jeżeli diabeł nie będzie mógł Cię zrobić złym, to Cię zrobi zajętym” – jak skutecznie mówić NIE nieistotnym tematom lub „celom zastępczym”,
  • Jak utrzymywać koncentrację zespołu, na tym co najważniejsze,
  • Jak unikać pokus angażowania się w toksyczne cele.
Zaangażowanie i Motywacja:
  • Zaufanie w zespole – skąd jest i jak wspierać,
  • Przywództwo oparte na wartościach – jak angażować pracowników w podejmowanie decyzji i planowanie działań,
  • Konflikt w czasach niepewności – jak zarządzać emocjami w zespole
Zarządzanie zespołem rozproszonym:
  • Komunikacja i zarządzanie przepływem informacji,
  • Budowanie relacji w zespole rozproszonym,
  • Narzędzia i techniki pracy – czyli od spotkań on-line po okazywanie uznania i docenianie na odległość,

Rezultaty – po ukończeniu szkolenia będziesz skuteczniej, sprawniej i szybciej:

1b
Planował działania i podejmował decyzje w czasach niepewności,
2b
Komunikował się z zespołem – również przekazując trudne i niepopularne decyzje,
3b
Radził sobie z presją wyniku i osiągał rezultaty w niesprzyjających warunkach,
4b
Skupiał się na priorytetach i wspierał pracowników w zarządzaniu własną efektywnością,
5b
Wdrażał najlepsze praktyki menedżerskie prowadzące do poprawy rezultatów.
6b
Zarządzał motywacją całego zespołu i poszczególnych pracowników,

Szkolenie adresowane jest do ambitnych menedżerów, którzy wierzą, że kryzys wymaga od nich zdecydowanych działań i wzięcia na siebie odpowiedzialności za motywację i morale zespołu.

Dostęp do kursu otrzymasz od razu po zakupie (po opłaceniu kursu).

Dostęp do kursu otrzymujesz na rok.

Tak, od samego początku udostępniamy Ci całą zawartość kursu – wszystkie lekcje.

Nie. Z uwagi na to, iż po zakupieniu kursu otrzymujesz natychmiastowo dostęp do wszystkich materiałów w nim zawartych, nie ma możliwości rezygnacji z kursu i zwrotu środków.

Tak. Sprzedaż jest limitowana do końca 2020 r.

Tak. Zapraszamy do grupy na FB gdzie wraz z pozostałymi Uczestnikami kursu wymieniamy się doświadczeniami i dodatkowymi materiałami.

W ramach tego pakietu otrzymujesz:

📍 Dwunastomiesięczny dostępu do kursu

📍 Ekspres – Essenza Mini Nespresso Metal,

📍 Filiżanki – Zestaw Pixie Linizio Lungo,

📍 Kawę – Zestaw dodatkowych 30 kapsułek